מגן הוקרה של נוסעים לנהג שלהם! זה נשמע כמו כותרת מסרט של מדע בדיוני.
הפעם מתברר מדובר בכותרת של סיפור מן המציאות. אנו רגילים להתלונן כשרע לנו, והתחבורה הציבורית ספגה המון קיתונות של ביקורת. הפעם מדובר בסיפור שיכול לשמש מודל לחיקוי: נהג מיוחד, שזוכה לאהדה של כל ציבור הנוסעים, אהדה מקיר לקיר.
מדובר במאיר מזרחי, נהג קו 186 שחוצה את מטה יהודה, ומגיע מבית מאיר, שורש ושואבה, חותך את שכונת עין חמד, עוצר במחלף הראל, עובר את בית זית ומגיע לירושלים.
לקו הזה יש קהל נוסעים די קבוע, ויש ימים שהוא עמוס עד אפס מקום: עולות עליו גם חיילות המשרתות בבית מאיר או בבית זית. על דבר אחד אין מחלוקת בקו הזה - על הציון שיש להעניק לנהג מאיר מזרחי - ציון 10 !
זה הזמן לעצור לרגע, כדי להסיר את הכובע בפני נהג 'אגד' שמייצג נורמה של שירות: כאשר עולה נוסע לקו, מאיר ממר לברך אותו לשלום, מתעניין בו, במשך הזמן אף יודע להזכיר לו פרטים משיחה קודמת ולהתעניין אם דברים השתנו. "היום האוטו אצל אשתך, יופי, זכינו שאתה נוסע איתנו"...
הסיפור נשמע מפתיע, כי בדרך כלל זוכרים את התלונות: במשך שנים סבל הקו מאי סדירות של הגעת הקו לתחנות, והיו אפילו נהגים שלא הכירו את מסלול הקו, תחלופה של נהגים שגרמה לשירות לא טוב.
בסופו של דבר, נפל ב"אגד" האסימון והם שיבצו בקו זה נהג אדיב ומסור בשם מאיר מזרחי . כדאי לכם להצטרף לנסיעה בקו זה כדי לראות כמה הנוסעים חוששים שהנה מגיע הרגע, שהזיכיון על הקו יעבור למפעיל אחר. כל זאת משום שכולם חוששים שלא יזכו עוד לשירותיו של מאיר מזרחי.
הנסיעה עמו היא חוויה מיוחדת. מאיר מנדב "טיפים" על מזג האוויר, כיצד להתנהג במשך היום אם חם או קר, להיזהר מהחלקה, להיזהר מהתייבשות ולשתות מים, פסוקים מפרשת השבוע וכו'.
הנוסעים החליטו לעשות מעשה מיוחד - להעניק למאיר הנהג מגן הוקרה מיוחד על השירות המיוחד - והם צודקים: לא כל יום פוגשים נותן שירות שעושה את העבודה מעל ומעבר. למאיר מזרחי מגיעה הצדעה מיוחדת.
מאיר עוזב את הקו בקרוב, ובתאריך 5 בינואר עובר הקו ל"סופרבוס".
ביום ראשון בבוקר, נר אחרון של חנוכה, העניקה נרדית מנחם למאיר מזרחי את מגן ההוקרה - עליו כתובה התודה: "למאיר מזרחי, הנהג האדיב מכולם, מנוסעי קו 186 שזוכרים לעולם".
מאיר מזרחי נשמע נרגש. "אני מאחל לכולכם בוקר טוב, יום טוב, חודש טוב, זכות לי לשרת אתכם שירות מכל הלב". ירבו נהגים כמותו!!
הרצל חקק
הפעם מתברר מדובר בכותרת של סיפור מן המציאות. אנו רגילים להתלונן כשרע לנו, והתחבורה הציבורית ספגה המון קיתונות של ביקורת. הפעם מדובר בסיפור שיכול לשמש מודל לחיקוי: נהג מיוחד, שזוכה לאהדה של כל ציבור הנוסעים, אהדה מקיר לקיר.
מדובר במאיר מזרחי, נהג קו 186 שחוצה את מטה יהודה, ומגיע מבית מאיר, שורש ושואבה, חותך את שכונת עין חמד, עוצר במחלף הראל, עובר את בית זית ומגיע לירושלים.
לקו הזה יש קהל נוסעים די קבוע, ויש ימים שהוא עמוס עד אפס מקום: עולות עליו גם חיילות המשרתות בבית מאיר או בבית זית. על דבר אחד אין מחלוקת בקו הזה - על הציון שיש להעניק לנהג מאיר מזרחי - ציון 10 !
זה הזמן לעצור לרגע, כדי להסיר את הכובע בפני נהג 'אגד' שמייצג נורמה של שירות: כאשר עולה נוסע לקו, מאיר ממר לברך אותו לשלום, מתעניין בו, במשך הזמן אף יודע להזכיר לו פרטים משיחה קודמת ולהתעניין אם דברים השתנו. "היום האוטו אצל אשתך, יופי, זכינו שאתה נוסע איתנו"...
הסיפור נשמע מפתיע, כי בדרך כלל זוכרים את התלונות: במשך שנים סבל הקו מאי סדירות של הגעת הקו לתחנות, והיו אפילו נהגים שלא הכירו את מסלול הקו, תחלופה של נהגים שגרמה לשירות לא טוב.
בסופו של דבר, נפל ב"אגד" האסימון והם שיבצו בקו זה נהג אדיב ומסור בשם מאיר מזרחי . כדאי לכם להצטרף לנסיעה בקו זה כדי לראות כמה הנוסעים חוששים שהנה מגיע הרגע, שהזיכיון על הקו יעבור למפעיל אחר. כל זאת משום שכולם חוששים שלא יזכו עוד לשירותיו של מאיר מזרחי.
הנסיעה עמו היא חוויה מיוחדת. מאיר מנדב "טיפים" על מזג האוויר, כיצד להתנהג במשך היום אם חם או קר, להיזהר מהחלקה, להיזהר מהתייבשות ולשתות מים, פסוקים מפרשת השבוע וכו'.
הנוסעים החליטו לעשות מעשה מיוחד - להעניק למאיר הנהג מגן הוקרה מיוחד על השירות המיוחד - והם צודקים: לא כל יום פוגשים נותן שירות שעושה את העבודה מעל ומעבר. למאיר מזרחי מגיעה הצדעה מיוחדת.
מאיר עוזב את הקו בקרוב, ובתאריך 5 בינואר עובר הקו ל"סופרבוס".
ביום ראשון בבוקר, נר אחרון של חנוכה, העניקה נרדית מנחם למאיר מזרחי את מגן ההוקרה - עליו כתובה התודה: "למאיר מזרחי, הנהג האדיב מכולם, מנוסעי קו 186 שזוכרים לעולם".
מאיר מזרחי נשמע נרגש. "אני מאחל לכולכם בוקר טוב, יום טוב, חודש טוב, זכות לי לשרת אתכם שירות מכל הלב". ירבו נהגים כמותו!!
הרצל חקק